Rolig helg med fest,konsert och joe labero :)

Hejhej :)
Shiit vad länge sen det var jag skrev. Men som jag sagt tidigare har så mycket för mig och sitter inte lika mycket vid datan när jag kommer hem. Är ganska trött om dagarna, går upp halv 6 och kommer hem 6 varje kväll. Så man däckar typ när man kommer hem.
I fredags åkte jag och några vänner till sthlm för att kolla på Hoffmaestro på grönalund och sen gå ut på krogen.
Det var helt galet på grönalund, har nog aldrig sätt så mycket folk där förut. Vi stod mitt i och man kunde inte röra sig, stod typ på alla andras fötter. Sjukt varmt var det också, så var svårt att andas. + att jag har astma så blev ännu svårare. Så försökte ta mig ur därifrån men det var inte lätt, tog ett tag. Sen var de en jätte snäll tjej som såg att jag inte mådde bra, så hon skrek på vakten så fick han bära mig över stängslet så jag kom ut ur första klungan iaf. Skönt, men gillar inte riktigt när någon ska bära mig men vad skulle jag göra. Var tvungen att komma ut och försöka andas. Men det var ju folk överallt så var sjukt svårt att komma ifrån allt folk efter de med.
Blev själv ett tag, men sen tillslut hittade jag alla igen..
Man kände sig inte så fräsch att gå ut på krogen, men fixade till oss lite så blev vi taggade igen.
Åkte nånstans och gick ut på någon bar som hette 08 bar, träffade några kompisar till dem jag var med. Satt där hela kvällen och bara drack sen drog vi till märsta där vi skulle sova. Blev några st.
Hade riktigt kul, tack till er som gjorde kvällen bra :D

I lördags åkte jag hemifrån märsta, sen åkte jag hem och sov lite hade bara sovit i 3 timmar innan. Fixade mig sen hämtade pappa mig och åkte hem till han sen gick vi upp mot stan och tog bussen till bålsta , för att åka vidare till sthlm igen. Vi skulle se på Joe labero, riktigt bra. Har sätt han förut så kände igen de flesta tricken men han är alltid lika bra så :)
Så vi käkade, drack lite innan hans show började. Hade riktigt mysig kväll med pappa :) <3
Däckade typ direkt när jag kom hem.
Igår så tog jag det lungt sov hela dagen, sen på kvällen blev det dans. Har inte dansat eller tränat på hela sommaren så var skönt att börja igen. Blev inte så mycket dans, hade mest styrka, det behövdes kan jag säga. Och det kändes verkligen i kroppen, men men kul vare :D
Och sen igår så åkte min mormor in på sjukan:( Hon har varit jätte dålig dem senaste dagarna. Hon har knappt kunnat gått, inte kunnat andas eller nånting. Så dem tror att hon har svår lungiflammation(Stavning?) och infektion i hela kroppen. Så hon ligger kvar på sjukan just nu. Hoppas du blir bra snart, tänker på  dig<3
Och såklart får man sjuka tankar när någon nära åker in på sjukan, speciellt du som är gammal och får svårt att andas. Men vet att du blir bra nu bara du får rätt medecin. Men hatar tanken att du är gammal och kan bli lätt sjuk osv.. men krya på dig <3
Sen nu sitter jag i skolan, skulle haft historia men självklart så var lektionen inställd. Blir så jävla sur när man åker långt och går upp sjukt tidigt. Sen kommer till skolan så har man ingen lektion. Önskar man kunde fått reda på det innan man åkte, eller dagen innan. Är sjukt trött och mår illa så skulle kunna åka hem men vi får se. Kommer ligga efter så mycket iaf.
Oj märkte att det blev lite långt inlägg (A) Men men nu ska jag dra.
Puss på er
Lindaeriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0