Skit kul kväll, dock blev de för mycket !

Hej hopp :)

I fredags skulle alla vi flickor ut på krogen. Så först förfestade jag och Becca hemma hos henne, skulle till Johanna egentligen men det blev för stressigt. Så runt halv 10 drog vi in på kalas och mötte upp alla andra. Hade riktigt rolig kväll, träffade massa vänner dock blev det lite för mycket dricka för min del och Becca´s hehe. Så blev en tidig hemgång för oss båda. Fast det blev mycket så hade jag sjukt kul den kvällen.


Men mådde dock inte så bra dagen efter, var länge sen jag mådde så dåligt. Hade glömt bort hur det kändes ! haha..
 


Så tog det bara lugnt hela kvällen, satt framför datan med en stor godispåse :D


Idag så har jag firat farmor hon fyllde år, och nu sitter jag här och nyss pluggat historia. Inte var det lätt heller, skit drygt.. Senare ikväll ska jag äntligen dansa, ska bli så kul :D


Förfest förfest hos becca kärlek I hissen  Sofia o jag

Lindaeriksson

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0