Taggad tills fredag !

Hej hopp, hoppas allt är bra med er :)

Igår hade vi skolfoto i skolan, har ingen aning om hur det blev. Fick inte kolla :O Så får hoppas att det blev bra.. Kändes det iaf. Älskar att stå framför kameran men inte när det gäller skolfoto för man måste vara så tillgjord hela tiden,men i år så fick jag sitta hur jag ville och ha håret hur jag ville så det är ju ett plus iaf..

Jag

Jag är super taggad tills på fredag. Då ska vi alla tjejer ut på krogen. Så blir nog förfest hos johanna först sen blir det troligtvis kalas. Vi blir ett gäng, så det kommer nog bli roligt. Var länge sen jag var ute så det är på tiden att jag går ut och röjer lite ;)

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

du blir ju alltid bra på bild så inget att oroa sig för din del haha :) och jag följer med på fredag också! :D

2010-09-22 @ 22:13:53
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: Linda eriksson

Haha vad gullig du är gumman:)men skolfoton är speciellt, då ska man ha tur om man blir bra. wiee bra :d:d:d

2010-09-23 @ 08:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0