Varit sjuk så blev en lugn helg

Hejhej :)

Usch vad jag känner mig dålig på att uppdatera här.. Ni får helt enkelt aceptera det, har mycket med skolan och varit sjuk mycket. Men slänger in ett inlägg lite då och då iaf, så glöm inte bort att läsa det då:D


I helgen skulle jag egentligen jobbat men låg sjuk hela förra veckan och blev tillsagd av läkaren att ta det lungt i helgen. Och de är precis det jag har gjort, absolut ingenting. I lördags sov lilla meja här, så mysigt att brorsan äntligen lät henne sova här. myspys :) sen på kvällen/natten fick man trevligt besök också. Var kul att träffa dig^^

Sen igår var det dans, men kunde inte vara med så hade tänkt att åka upp dit och kolla iaf, men var så sjukt trött så jag somnade vid 7 igår kväll och sov hela kvällen och natten tills jag gick upp i morse, så tror det verkligen behövdes :)

Just nu försöker jag fixa hem lite nya låtar, men går inte riktigt så bra för mig. Börjar tröttna på min spellista på mobilen, hehe.

I morgon ska vi ta skolfoto. Undra vad man ska ha på sig ? Vet att det inte är så viktigt men lite fin vill man ju vara, iaf nu när det är sista året också^^
Brunett :)

Puss på er

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0