April April !

Ikväll skulle de blivit myskväll med Elin, men vi kör på imorgon istället. Enligt mig skulle de bli stressigt o shit, haha. Så kände att morgon dagen var bättre :)

Ikväll ska jag nog bara vara hemma, försöker få tag på min kära bror o fråga om jag får komma dit. Var länge sen jag sov där o träffade alla..

Idag är det första april o man får luras. Jag har ännu inte blivit lurad. Två har försökt, ena har sagt att han fyller år idag. Men trodde inte på det, sen var de någon som sa att Enköping skulle få stor besök, att nya beck filmen skulle spelas in i Enköping. Tyckte de lät skit kul tills mamma sa att de var nog april skämt. hahah..
Har ni lyckats lura någon än eller blivit lurade ? ;D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0