Blev inge mys med tjejerna utan en hemma kväll.

 


Ikväll skulle alla vi flickor haft myskväll hemma hos Rebecca. Men blev lite ändrade planer, vissa kunde inte och jag bland annat var ganska trött och orkade inte riktigt ta mig till Uppsala.. Så fick bli en hemma kväll istället.
Åt god mat med min lilla mamma, mys mys.

Just nu sitter jag och gör ingenting. Började kolla på en film på tv4+ men den verkade ingen bra så slog på en annan film, tror den hette Puss. Och den var lika dålig den så orkade inte kolla klart. Så jag gav upp när det gällde film kollande. Men börjar en annan film halv 10 som är bra, har jag för mig och hoppas :)

Skulle kunna tänka mig att ut och gå så jag kunde bli lite piggare. Men finns ingen jag kan ut och gå med så får bli hemma i alla fall. Robin dock ville att jag skulle komma ner till Kloster men hade ingen stor lust hade varit roligt men men får bli en annan dag :)

Bjuder på 3 nya bilder på mig :*


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

snygg! <3 vi får ta myskväll en annan kväll :)

2011-04-17 @ 08:11:42
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0