Blev ingen massage - vissa lärare vill inte förstå elever

Hejj hopp :)

Idag skulle jag egentligen på massage, men en timme innan jag skulle dit kom jag på att jag slutade precis när jag skulle vara där så var tvungen att avboka och fanns inga mer tider i veckan som jag kunde.
Så det sket sig :(
Hade ju varit skönt med lite massage, så ingen annan som vill ställa upp? haha


Jag hatar verkligen matte och lärare som inte förstår en. Min lärare säger att jag måste göra ett slutprov för att få godkänd i kursen fast jag snart redan gjort klart alla kapitel.(ett kvar bara) Han ville se att jag kunde och förstog det jag hade gjort men fattar inte varför jag ska bevisa det igen när jag redan gjort det + att jag absolut inte kommer ihåg vad jag gjorde i 1:an, just nu verkar det som dem mest ska testa mitt minne inte vad jag kan. Pratade med rektorn idag för jag tycker personligen inte att jag ska behöva göra det och att de är fel av läraren. För en person som avslutade kursen efter ett nationelltprov och fick Ig på det men klarade alla andra moment ska få godkänt men jag som förlängde kursen och fick Ig på ett nationellt prov kommer få ig i kursen om jag inte gör om det. Helt sjukt :S
Och jag har bara 3 veckor på mig att göra klart sista momentet och även hinna med ett slutprov, vet inte hur dem hade tänkt sig att jag ska hinna. Varför inte bara försöka förstå mig/eleverna och försöka hjälpa till.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0