Blev ingen utgång men en hemgång

Efter jag kom hem ifrån stockholm i lördags skulle vi alla tjejer hem till lea och föra sen ut till Red room där det var reagge kväll. Men hade sån beslutångest hur jag skulle göra, ville verkligen gå och träffa alla, var länge sen alla var ute tillsammans men även var jag jätte trött, hade mycket saker med mig och kände att jag skulle vara så osocial Ändrade mig typ 10 gånger men tillslut lyssnade jag på kroppen och åkte hem istället. Var faktiskt riktigt skönt att bara komma hem och ta det lungt..

På kvällen kom S hit och blev några drinkar i alla fall. Spelade lite kortspel och yatzy.. Men det var en lugn och trevlig kväll :)



Idag skulle mamma, jag, brorsan, marielle och meja ner på marknaden här i stan men när vi väl kom ner dit så var de ingen marknad. FALSK REKLAM. Hahah stod att det skulle vara marknad idag,imorgon och söndag men fanns inte ett enda stånd där, fett irreterande. Jag som behövde köpa lite saker till fotograferingen nästa vecka.
Ingen tår i ögat i alla fall, blev mjukglass på stan med familjen, myspys. Dem åkte hem och lämnade meja bus kvar hos oss, yeeay. hihih.. Så mysigt att ha dig här, min lilla glädjespridare. Vi gungade lite ute, åt god mat, busade massa hemma. Du är faster´s älskling, så glad att du finns. Älskar dig, glöm aldrig det <3



Och nu sitter jag här och kollar på big brother och skriver värsta långa inläggen. hihi :D

Imorgon blir det en snabbis ner på stan och fixa dem dära sakerna och kanske ett legg om jag hinner. Sen blir det att ta bussen till Västerås med Meja. Där det blir grillning med hela familjen, och efteråt blir det förhoppningsvis lite party i Uppsala med Elin och grabbsen :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0