Bra vecka ^^

Idag vaknade jag för tidigt, vaknade redan runt 9. Inte okej såhär på lovet, vist jätte bra att jag inte sover bort dagarna och jag kommer inte ha lika svårt att slå om sen när skolan börjar igen..

Har bara legat i solen idag och pressat. Har faktiskt blivit riktigt brun på magen och bröstet. Dock inte i ansiktet och bena där jag vill bli mest brun :(
För en stund sen kom brorsan över hit, mysigt att träffa dig lite själv sådär..

Snart tänkte jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite. Mamma och jag ska till hennes kompis ikväll och grilla lite. Vi har tyvär ingen grill här hemma så får passa på när man blir överbjuden, hihi. Ska bli super gott och mysigt..


Den här veckan kommer nog bli bra..

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN TILL UPPSALA och träffa mina brudaar :D
På kvällen ska jag & Rebecca köra ett kvälls fotografering. Måste ha lite nya såna bilder sen vill vi ha nya till vårat projektarbet och Elin ska kanske med ^^ 
 
Torsdag ska jag o Rebecca till Stockholm och kolla på saker till vår studentskiva.. Myyyyyyyss på stan ^^
Har alltid roligt med dig min bästa vän, du är bäst <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Rebecca

<3333333333

2011-04-22 @ 12:12:52
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0