Fick äntligen träffa min fina vän sara :d

Som ni märkt har jag inte skrivit på ett tag förutom mitt senaste depp inlägg som jag ber om ursäkt för men som jag skrev behövde skriva av mig lite.
Hoppas ni förstår :)

Men Ja tillbaka från början har inte skrivit på länge för har inte suttit vid datan något och inte haft ork att skriva. Just nu sitter jag inne på mobilen, inte de bästa men vad gör man ;)

Igår fick jag en överraskning, min älskade efterlängtade vän sara kom och hälsa på. Blev jätte förvånad. Var så härligt och underbart att få träffa dig igen :dvar inte världens socialaste men var bara så mysigt att ha dig här. Och så brun du var, är inte okej. Kände mig helt plötsligt skit vit. Haha.

Som alla vet var de värsta stormen igår, tågen var försenade och strömavbrott på vissa ställen. Inte här som tur var. Men vi satt i soffan så hörde vi alla en smäll. Och gick ut och kolla så hade ett jätte stort träd utanför mitt fönster fallit. Snacka om tur, var nära att få in den i mitt rum. Hade skitit på mig Haha xD så den blockerade hela gången typ.
Sen under kvällen blev de värre sammanlagt tre träd rasade utanför. Fett rädd att lägga mig i mitt rum men som tur var så lugnade de sig på natten så fick sova lugnt och skönt:) Men just nu är de lika storm utanför så får hoppas att inga mer träd rasar:)

 Igår var de som sagt inte så bra dag. Av olika anledningar, gäller inte bara mig utan vissa av mina vänner mådde inte bra. Och självklart blir man ledsen när dem är det.
Så jag tänker på dig vännen och din familj. Finns alltid för dig. Älskar dig <3

Ikväll blir de kolla film och Mysa med mamma med en bit paj. Mums eller Ja de vet vi inte än ;)

Haha Hoppas ni får en bra kväll:)

Saknar alla mina älskade vänner men i morgon förhoppningvis så ses vi.

Puss på er<3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0