Gratis massage och haft beslutångest

Kom nyss på att jag ska på gratis massage imorgon, 30minuter. Fett skönt ska det bli i alla fall :D

Har haft sån beslutångest den senaste tiden och folk har undrat varför.
Grejen är det att jag varit så himla mycket sjuk de senaste halv året, så jag har missat sjukt mycket av dansen. Jag har inte kunnat gjort mitt bästa eller lärt mig danserna utan till. Jag brukar alltid vara säker på mig själv och kunna danserna utantill, men inte i år. Kan dem jätte dåligt och är osäker.
Så jag har haft tankar att skippa uppvisningen som ska vara i maj, för ansåg att jag inte tänker stå där o dansa inför 500-600 personer o skäma ut mig själv genom att inte vara säker o inte kunna danserna utantill + att jag förstör för gruppen om jag inte är säker.

Det här är något jag ser fram i mot varje år. Hur jag än gör så kommer jag bli ledsen.
Pratade med min lärare och han ville så gärna att jag skulle vara med. Att jag kunde dansa en dans i alla fall, ( som jag kan ganska bra ) men sa det att jag bara kommer bli ledsen om jag ska dansa en och dem andra tre. Kommer bli så sur på mig själv att jag inte står där. Fast det inte är mitt fel.

Men det kanske kommer lösa sig nu en tjej i gruppen Sofie ebjöd sig att hjälpa mig under lovet. För att jag ska få en chans att vara med på uppvisningen. Så jäkla snällt & gulligt att erbjuda sig. Även Elin ville hjälpa mig sista helgen på lovet för resten av veckan var hon utomlands. Så tack så mycket, det värmde att någon ville hjälpa mig. Vill verkligen göra allt för att få vara med, något man ser fram i mot varje år som sagt :)



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0