Inga bra dagar ..

Måste få skriva av mig om dem två senaste jobbiga dagarna som varit..

Igår gick verkligen allt fel. Dagen började med att jag glömde min solglasögon hemma så mamma var tvungen att kasta ut dem, hade några minuter på mig att ta mig till bussen hamnade på bussen hittade mina solglasögon iaf. Påvägen så pajade min buss IGEN.. Kom fram till skolan, fotade meja o nova (gick bra, blev fina bilder ) förutom att jag glömde släkta lampan i taget så blev för ljusa bilder sen skulle jag fota Joppan men hon råkade tappa klubban i golvet som var själva fotograferingen. Under fotograferingen skulle jag blåsa upp en ballong men den small i mitt ansikte och öga, så kunde knappt se. Åkte hem fick springa till bussen kom på så sitter värsta bitchen där och vägrade typ ge mig en plats så i farten fick jag hoppa över henne. I en timme så var det 3 ungar som satt och skrek, skulle hoppa av och bitchen vägrade flytta på sig så fick hoppa över henne igen. Cyklade hem - fastnade med mina skosnörren i cykel och var påväg att cykla omkull. Kommer hem och ser att min ögonskugga hade gått sönder..

Bra dag va?! Var påväg att bryta ihop när jag kom hem men var bara att sätta sig o plugga..

Idag har dagen inte heller varit någe bra.. Eller den började bra men slutade sämst.
Jag har ju skrivit förut och talat om att jag haft problem med matten och med rektorn/läraren. Idag pratade jag med honom att jag ska kunna få godkänt om jag klara alla moment fast jag får IG i slutprovet. Men det tycker inte han, han anser att jag måste bevisa min kunskap fast jag redan har gjort det. Fick även reda på att dem som avslutade sin kurs förra året fick godkänt i alla moment fast dem fick IG i nationella men inte tydligen så gäller inte dig mig. Ingen rättvisa här heller..

Och sa det Skolverkat + båda rektorerna anser att jag ska få godkänt om jag klarar alla moment, vist kan jag göra ett slutprov men det ska inte vara avgörande. Men fortfarande så säger han i mot mig.
Han satt och talade om för mig att jag var så dålig på mitt nationella att vem som helst kan chansa sig fram till att få 5 poäng på ett prov + att jag kanske hade en dålig dag den dagen. Förklara för honom för hundrande gången att jag har svårt för matte.  Så gemför han mig med en annan elev som har IG och jag ligger som honom just nu. HALLÅ IDIOT!
(inget illa menat till dig som ligger på IG nivån blev mest sur att han gemförde mig )

Sen i 1an så fick jag ett val om jag ville göra nationella då eller i 2an och jag valde att göra det i 2an med tanke på att jag skulle förlänga kursen men nej då sitter idioten och säger att jag "vägrade" att göra ett nationellt prov då, att han minsam skulle kolla upp det dära. För han trodde minsam inte på mig för alla är tvugna att göra ett nationellt prov i 1an så varför skulle jag slippa. Inte vet jag, inte mitt fel utan min lärare så sluta skäll ut mig..

Jag började gråta och det sket han i utan sa bara gå in och jobba nu så diskuterar vi det här en annan dag istället. 

Att en lärare ska få en elev att gråta så mycket och inte äns försöker att bry sig. Såna ska helt enkelt inte vara lärare.. 


 Förlåt för mitt klagande inlägg men var som sagt tvungen att lätta på mitt hjärta..
Puss på er


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0