Kan inte sluta skriva, hihi..

Jag har märkt att jag skriver väldigt mycket idag. Vet inte varför, men känner att jag har så mycket att skriva och att berätta och även bara onödiga saker. Ibland skriver jag ingenting alls och ibland skriver jag hur mycket som helst, och idag är det så. Få mig att sluta, jag måste sova. hihi..

Gillar den här låten grymt mycket. Blir bara bättre och bättre. Kommer bli så grymt i sommar när jag får se och höra dem
Deadmau5 – Raise Your Weapon



5 veckor & 4 dagar kvar !

Tänkte på en sak igår vi alla längtar till studenten så sjukt mycket & det kommer bli en sån härlig dag. Men dagen efter så kommer 2 av mina bästa vänner flytta långt bort. Vist har jag tänkt på det förut, men igår var det något speciellt. Jag insåg att det inte var långt kvar alls.. Börjar nästan gråta bara jag tänker på det..

Sen ena kanske ska till Thailand och bo där och den andra kanske ska till Åre och bo där..


Känns som vi alla kommer välja olika vägar. Vist det fattar jag, men vill inte förlora er.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0