Knät värker..

Helt sjukt att man kan få så ont i sina knän genom att bara legat stilla i några timmar. Har legat helt rakt med benet och då brukar jag inte få så ont men kan knappt röra knät nu och gör skit ont. Jävla knä jävel som aldrig vill bli bra. Går periodvis, vissa gånger har jag små ont bara och vissa gånger kan jag inte äns komma åt knät, ligga eller gå utan att det inte ska göra ont. Jag kan inte springa eller jogga utan att knät låser sig. Bara jag sitter på knät eller dansar så får jag blåmärken, inte normalt.

Får hoppas det blir bättre snart. Vist läkaren har sagt att jag aldrig kommer bli bra, att jag alltid kommer ha små problem med det. Så får hoppas det blir lite bättre med åren och att läkarna har fel. Vissa har sagt att träning blir bättre och vist det kan jag tro. Men har försökt tränat upp knät flera gånger och de blev lite bättre men går alltid tillbaka och blir sämre igen..


Blev ett lite klag inlägg nu, förlåt :*
heheh..

Ska nog försöka sova snart, ska upp tidigt imorgon..

Puss på er


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0