Solning, mys med meja, Grillning med familj, party och dans

Snart är lovet slut, gått så fort men har haft det riktigt bra.. Tillbaka till verkligheten imorgon då, fast går bara i två dagar sen tar jag ledigt, hihi... Sen är det bara att kämpa dem sista 5 veckor och 2 dagar kvar..

I fredags sov lilla meja bus här, mysmys..

Lördagen började med att jag och meja skulle åka buss till Västerås för vi hade ingen barnstol med oss så vi två kunde inte åka med i bilen. Var lite nervös att ta barnvagnen själv och så. Men det gick bra, mamma följde med till bussen. Men med min otur så självklart slutade bussen fungera så vi stod där stilla i mer än 20 min. Dagens ris till UL, busschaffören fick gå och hämta en ny buss.. Inte var det någon som kom med en extra buss, dåligt..
Tillslut så kom vi iväg.. Blev grillning och mys hos Brorsan :)





Sen runt 8 gav jag mig iväg till Uppsala, mötte upp Elin och Linn för att sen åka hem till Putte och fira honom. Där var även Viktor,Marco,William,Ludde och falkman. Tror inte jag glömt någon nu, hehe..
Runt tolv drog vi vidare till Skeppet sen blev det terrasen. Tog en taxi hem till Putte där vi egentligen skulle efterfesta, men alla var väl fulla och trötta så vi somnade. 4 delade på en säng, lite trångt men mysigt ;) hahah

Kvällen var riktig rolig, sån där perfekt kväll. Lagom fylla, inga drama bara allmänt roligt :)
Grattis Patrik :)





( Mer bilder finns på facebook :) )
Igår så vaknade jag och linn upp hos Patrik. Drog till max för att ta en hamburgare, satt där och snackade lite om kvällen. Sen var jag tvungen att dra hem och sova lite innan dansen började. Runt 4 drog jag och dansade, såååå kuuuul :D

Dansade i 4,5 timme, var helt slut efteråt. Tack Sofie och Elin som ställde upp och ville hjälpa mig att lära mig
danserna. Nu kan jag 2 av 3 ganska bra och den tredje sitter sisådär.. Får se hur jag gör med den..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0