Min mysiga vecka ^^

Hej hopp :D


Tänkte uppdatera lite vad som har hänt i veckan. Får nog göra två inlägg annars kommer de blir jätte långt


I tisdags
träffa jag S och tog en glass på stan. Satt och pratade lite, sen åkte upp till mammas kompis Agge där jag skulle äta middag. Sen blev det grillning med massa god mat och några glas vin.. Var en jätte mysig kväll, dock var det några som fick i sig lite för mkt ;) hahah



I onsdags så åkte jag till Uppsala för att träffa mina flickor. Vi satt oss i stadsparken rökte lite vattenpipa och myste. Vi satt där ganska länge sen efter det gick vi runt på stan lite och kollade runt. Sara, jag och Rebecca drog hem till henne och åt jätte god mat och pratade om allt och ingenting. Känns så skönt att vi kan prata med varandra om allt, inget att skämas över eller så. Ni är underbara.. 
Vi satt där i några timmar och väntade bara på att det skulle bli mörkt ute någongång. När det väl blev mörkt drog vi ut för att ha en kvällsfotografering, mötte även upp Linn och Lea..
Medans alla ungdommar var ute på krogen så var vi ute och fotade, kände mig duktig där ;)
Fotograferingen gick väl båda bra och dåligt, det jag verkligen ville fota gick sämst men fick några bra bilder. Jag har inte hunnit redigerat några bilder än, men slänger upp några när dem är klara..

I torsdag
var jag, Rebecca och Sara i Stockholm. Började dagen med att det tåget vi skulle ta gick inte ifrån Storvreta. Vi hade bara tagit det förgivet, ganska osmarta. Så Rebecca och jag satt inne i stan i ca 40 mintuter för att vänta tills nästa tåg kom. Där mötte vi även upp Sara, tur var att det tåget gick ifrån Storvreta iaf. På pendel till Stockholm mötte vi även upp Angelica som skulle med oss till Stockholm. Vi kom till Stockholm för att hitta kläder till Becca, masker till oss alla och en kjol( som jag har haft men hittar inte)och saker till min dansuppvisning. Men vi kom inte hem med något ut av det utan jag hittade en annan snygg kjol :) Men dock inte den kjolen jag ville ha, för dem säljer dem tydligen inte längre. Fett ledsen, jag som älskade den.. Sen kom även Marc ( Becca´s kille), och vi träffade även Christoffer(Sara´s kille) och hans kompisar en sväng.

Vi hamnade även mitt i slagsmål eller ja idioterna som bråkar över olika lag. Har aldrig sätt så mycket poliser förut. Så när vi såg dem så var vi ju tvungna att kolla vad som hände, nyfikna. Och då var det slagsmål, tillslut så sprutade poliserna tårgas och de spred sig till torget där vi var. Ögonen började rinna och jag fick svårt att andas och fick ta medecin.
Så onödigt att hålla på att bråka om sånt där.. Alla vi förlorar någongång och det är bara ett spel.. Så fruktansvärt löjligt, väx upp..


Sen även en annan sak som hände i bilen påväg hem. Jag kände att det var något som kröp på min hand och när jag kollade när så var det en spindel. Fick totalt panik och börja skrika, gråta och skratta samtidigt typ. Fick bort den, blev lugn i någon sekund men då börja den klättra på mitt ben och då fick jag seriöst totalt panikMarc fick stanna in till vägen så jag fick hoppa ur. Hann knappt ta av mig bältet, folk strirrade och tänkte väl att jag var helt galen eller något. Men har man spindel fobi så har man. Spelar ingen roll hur liten den än är så blir jag jätte rädd. Men den dog väl eller något för hitta den aldrig, men under hela bil resan så kliade och kändes som jag hade något på mig.

Men förutom allt som hände i stockholm så var dagen super mysigt och hade riktigt kul med er flickor :) Måste göras om fler gånger, fast vi inte hittade något så var det skönt/mysigt att bara gå runt där :) <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0