Mys med Rebecca

Hej hopp :D
Såg nu att de var två dagar sen jag skrev. Har varit sånt fint väder så har inte riktigt haft tid att sätta mig vid datan och skrivit. Men tänkte att jag skulle uppdatera er lite grann nu.

I söndags var det en mysig dag. Solade lite på balkongen först och så kom mormor över. Alltid lika mysigt när hon kommer. Sen lite senare på dagen kommer min fina vän Rebecca hit, åt god mat och kikade på Harry Potter. Har sätt den förut men kom typ inte ihåg någonting eller hur den slutade så var bra att uppdatera sitt minne lite tills nästa film kommer ut på bio..

Dagen efter så fixade vi oss och drog ner på stan(Om man nu kan kalla det stan), mamma, Ewa och Cornelia följde även med. Skulle fixa legg och lite grejer men när jag väl kom ner till banken så hade jag ju självklart glömt korten på mig. Skit surt, jag som verkligen behöver ett nytt legg. Men får fixa det imorgon istället.
Efter 40 minuters väntan på banken träffade vi moster, kusin och hennes kompis. Gick till ett wandys och tog oss en macka och myste.

Senare på kvällen drog jag ner på stan med pappa och solade lite grann. Efter det så träffa jag mamma, cornelia och Ewa och tänkte ta oss första mjukglassen i solen men dem alla var så sega så solen var borta när dem väl kom ner till stan men men det var riktigt gott men kallt. Hehe.. Magen gillade dock inte glassen så mycket ( tål inte laktos )


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0