Mys på stan i kylan..

Efter skolan gick jag,Rebecca,Elin o Sara runt på stan. Orkade inte riktigt kolla i affäer men gick in på lustgården en sväng, satt in pengar på banken och sara köpte ett par skor. Gick även in på magneten för att kolla på masker till studentskivan, hittade en snygg men det var en pinne på, vist man kan ha sönder den o försöka göra hål o sätta in ett snöre sen fanns de hel svarta som man kan fixa ordning själv. Men förhoppningsvis så ska vi åka till Stockholm på lovet o kolla, finns lite mer utbud där.
Vi gick mest runt på stan o pratade, mysigt.. Satt och snackade om gurkor av olika slag, var inte äns kul samtalsämne men alla 4 var övertrött o skratta åt ingenting. Och lilla Rebecca satt o skratta åt sina egna skämt hela tiden som egentligen inte var dugg kul men blev roligt för hon själv trodde att hon var rolig + som jag sa övertrötta flickor ;D

Sen fick jag min födelsedags present ifrån Sara också, rebecca hade väl skvallrat vad jag ville ha. Fick ett par super fina ving örhängen :D Tyvär så glömde jag dem i Rebecca´s väska så kan inte ta kort o visa er. Får göra det imorgon ^^ Tack min älskling <3


Ikväll hade jag tänkt att ut gå men var riktigt kallt ute så tror jag skippar det. Men måste snart börja ut och gå så jag kommer i form och kanske går ner lite i vikt.

Bjuder på en fin bild ifrån nyår på mig o Isa :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0