Paaarty

Tjaba folket :D

Jag hittade äntligen några som ville festa med mig igår.

Så dagen började med att i drog iväg till skolan och hade en lektion - naturkunskap. Skit tråkigt och fattade ingenting som vanligt. Känner mig så dålig och blåst på dem dära lektionerna, haha..

Efter det drog Linn & jag o handlade lite mat till kvällen, drog hem. Efter ett tag åkte linn och lämnade av Ida på stationen medans jag satt hemma hos dem o kolla film. När hon kom hem så började vi fixa oss, åt, Becca kom sen drog vi till Lea.. 

 Kvällen var riktigt trevlig med massa prat, musik och lite dricka. Eller för vissa blev det mycket dricka, men som sagt var bara kuuul :D

Var en sån där perfekt kväll, inget tjaffs och inget drama. Bara massa trevligheter.
Runt halv 12 drog vi in till stan till Red Room, tog en öl och satt o snacka bara. Inge höjdar ställe dock, vist det var trevligt. Men inget ställe jag kanske skulle hänga på..





Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0