Ska sluta lägga ner energi..

Du snackar bara en massa skit. Du säger saker du inte kan lova. Vet att du har kunnat och hade du verkligen velat träffat mig hade du hört av dig. Så kommer inte tro längre vad du än säger. Jag försökte hela tiden men fick aldrig någonting tillbaka. Ville skriva förut och förklara mig men varför ska jag göra det?! Så onödigt, jag vet ju redan svaret. Inte så svårt att lista ut..
 Så ärligt talat så ska jag nästan strunta i dig nu. Jag ska försöka att inte skriva eller höra av mig, svårt men upp till dig nu inte mig !

Så nu har jag sagt till mig själv att jag ska sluta lägga ner energi på folk som inte vill lägga ner energi på mig. Mår bäst såhär :)

Tänker helt enkelt fortsätta leva mitt liv, göra vad jag vill och göra saker som jag mår bäst av :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

bra där älskling! <3

2011-04-23 @ 00:00:58
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0