Fixar o trixar !

Just nu sitter jag i skolan och fixar o trixar lite med projektarbetet. Det går bra, men blir lite förvirrad.

Ikväll har jag inget planerat men vill ut och gå men tråkigt att göra det själv.
Har ni några bra tips på hemsidor/affärer med snygga masker ? Måste försöka hitta någon snygg till vår studentskiva. Hittade en men frakten var närmare 400kr o de tänker jag inte betala. Känner mig riktig stressad så hoppas jag hittar någon snart.

Klänningen är redan bestämd, tänkte ha den jag hade på nyår. Den är riktig fin och passar bra till temat. Ska försöka hitta långa lös ögonfransar också. De ska vara lite överdrivet :)


Jag är så suugeeen på att festa och dansa arslet av mig. Någon som är sugen att festa i helgen? Verkar som inga av mina vänner är så sugen.. haha :D

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0