Klockan och jag fungerar inte så bra ihop..

Klockan ringde 05:45 i morse, var så sjukt trött. Klockan och jag är inte riktigt bästa vänner. hehe
Men var bara att gå upp, jag kunde få sovmorgon till kl 3 men valde att åka i alla fall, för behövde hjälp i vissa ämnen av läraren och de var kl halv 9. Så satt där och försökte skriva ett bra uppsats om Berlin muren samtidigt som jag försökte hålla mig vaken.
Just nu sitter jag och skriver om upphovsrättslagen, blev förvånad när det gäller vissa saker. Tex att jag får fota vem jag vill utan att jag behöver begära tillstånd och jag får även använda dem till en utställning. Det är ganska sjukt att det är så, själv skulle jag vilja att den personen skulle fråga mig om tillstånd innan den vill använda bilden.
Idag slutar jag halv 5, drygt. Hade varit skönt att gå runt på stan eller bara tagit en glas och suttit ute o bara myst i solen.. Men men..

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0