Blandar ihop alla dagar !

Dagarna går så himla fort så man glömmer bort vad man gör om dagarna.

Minns inte äns vad jag gjorde igår, bra minne man har !

Eller oj läste på datan vad de var för dag och de stod tisdag så blev allt förvirrad nu..
hahah

Igår menar jag allstå söndag. Då jobbade jag i några timmar, man ska aldrig säga att de är för lite folk på sitt jobb för tillslut så kommer de för mycket och de var precis det de gjorde..

Efter jobbet cyklade jag hem, duschade sen mötte mamma o jag Nasr och cyklade upp till ÖB för att köpa lite saker slutade med att vi kom hem med en elgrill, kostade bara 224kr, fett billigt !

Så blev grillat på kvällen, sjukt gott muuums !


Idag skulle jag egentligen åkt till bresse med Liza men hade såna förjävliga mensverkar o kände mig ofräsch att vara där ute just nu. Så var bara hemma hela dagen enda jag orkade. Så mamma färgade mitt hår, skulle blivit rött men syns ingenting så länge jag inte är ute i dagsljuset. Måste nog göra en avfärgning om jag verkligen vill ha rött. Sen skulle jag egentligen träffat Stefan men han sov lite för länge så blev inget så åkte o träffa André istället blev pocorn och film ! :)


Idag hittade jag en sak på kanal 5 där dem samarbetade med elite modell någonting, dem söker modeller till nya pogrammet modelljakten och dem ska ha en modell casting i uppsala i september. Funderar starkt på att söka, skulle vara en riktig kul grej. Men vet inte om jag skulle våga, skyllnad att söka än att gå dit personligen..
Skulle gått på en sån för några månader sen men skippade för jag inte vågade och de har jag ångrat stort så kanske borde ta chasen den här gången !

Nu ligger jag här i sängen o lyssnar på musik..

Imorgon tror jag att de blir fika på stan med Sara sen på kvällen förhoppningsvis träffa Stefan!


" slänger upp en gammal bild på mig, kommer inte riktigt ihåg från vilket år "



Förlåt mig !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0