Bra dagar, again ! :)

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera samma dag istället för 2-4 dagar efter något har hänt men ibland har man inte riktigt tid eller lust att sätta sig framför bloggen och skriva !

I onsdags så skulle jag ta bussen till Västerås men brorsan var ändå inne i stan så han plockade upp mig. Åkte hem till Marielle o barnen, sen åkte vi någonstans vet inte riktigt vart ut på landet någonstans. Tog en fika sen åkte till något slott där ute, gick runt och bara umgicks. Glömde självklart min kamera så fick använda mobilen, blev en hel del fotande. Var så sjukt vackert där ute.
Tack även brorsan för du fanns där, lyssnade och ställde upp för mig. De betydde verkligen. Jag älskar dig <3


I torsdags så hämtade pappa upp mig vid 11 åkte till bålsta, där jag mötte upp Christoffer, Alex, Dennis och Rasmus. Tog pendel till Stockholm där vi mötte upp Sara !
Åt lunch och tog färjan till grönalund.
Alla åkte massa karuseller förutom jag. Kan verkligen inte åka, antigen så svimmar eller så spyr jag. Så följde mest med som sällskap och ha något roligt att göra.
Jag gick lustiga huset, åkte kärlekstunneln och blåatåget, det passar mig så bra så.. hehe..


Efter ett tag så kom Peter, Freddy och Tomas dit också. Ganska skönt för Peter åker ingenting heller så hade någon att sitta o prata med. I slutet så sprang alla mest runt o försökte hinna åka allt, så vi gick runt pratade o jag försökte vinna saker. Lyckades inte så bra så gav upp men han sa åt mig att försöka en gång till fast på ett annat ställe," så tänkte mest jaja en sista gång sen skiter jag i det". Gick fram o var typ negativ, sen efter ett tag märkte jag att dem som jobbade där stod och peka och skrek att jag hade vunnit. Blev överlycklig, för har aldrig vunnit en sån där stor choklad grej. Har alltid velat det sen jag var liten, så äntligen ! hahha :D



I fredags blev det mys på stan med mamma,mormor och Agge. Tog en fika och gick mest runt. Riktigt mysigt !
Senare på kvällen så kom Peter, Sara och christoffer o hämtade upp mig. Åkte ut till Sandra där de var kräftskiva. Kvällen bestog av massor av kräftor,prat, dricka, skratt och bad. Riktigt lyckad kväll, träffade även nya härliga människor + gamla såklart ! :)


Lördags morse ringde klockan halv 8, hade lust att stänga av o fortsätta sova men var bara att gå upp och försöka bli pigg. Tog bussen kvar i 9, mötte upp Linnea på bussen till bålsta sen var de bara att ta pendel till Stockholm sen tunnelbana o buss igen till Täby där vi skulle dansa med Marcus och en tjej till.
Var riktigt kul att dansa igen, har saknat det så sjukt mycket. Märktes dock att de var några månader sen för man var lite stel i kroppen men gick bra i alla fall ! :)


På kvällen så åkte jag hem till Viktoria, som fyllde 21år. Tog en öl, fixade oss sen träffade vi Henke en stund efter det åkte vi ner till Jimmy där det bestog av massa dricka, prat/skratt, dans och tillslut fylle käk på donken.
Väldig rolig o bra kväll ! :)


Idag så har vi firat min mormor som fyllde 77år. Grattis mormor :) <3



Som ni kanske ser så har dem här senaste dagarna varit sjukt jävla bra och roliga. Tack till er alla som har gjort veckan så bra :) <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0