Kräftskiva ! :)

Sitter och väntar på att Christoffer & Sara ska komma så ska vi åka ut till Sandra på kräftskiva, mycket trevligt :)
Igår var vi på grönalund, var riktigt roligt faktiskt. Fast jag inte åkte någonting, men hade Peter som sällskap. Tur att de var någon mer som inte åker något :)
Hinner inte tyvärr inte skriva så mycket för dem kommer snart o hämtar upp mig. Så skriver lite mer efter helgen !

Imorgon ska jag till Stockholm och dansa, läääängtar !  :D


Puss



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Lollo

Svar: Bodyn och kjolen är köpta på H&M. Bodyn kosta 199kr tror jag. Fanns i svart också men inte i min storlek! Sjukt snyggt att ha under en kjol ellr ett par skjorts ;) <3

2011-08-06 @ 12:43:56
URL: http://louisebodin.blogg.se/
Postat av: Rebecca Roos

Sv: allt och inget i princip, känner inte för att prata om det men vet att du finns om det skulle behövas <3

2011-08-06 @ 23:05:51
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0