ÖVERLYCKLIG :D

I måndags ringde min telefon och mammas telefon efter jag inte svarade på min. De var Ida som ville bara prata, blev lite fundersam för vi hade sagt att vi skulle höras om en dag vi skulle prata, men var ju bara glad att hon ringde så fortsatte prata så säger hon att hon måste lägga på efter 5 minuter. Tänkte inte mer på det, sen är det någon som skriker och frågar om jag är vaken och in där kommer HON !
Snacka om glad jag blev. Blev helt paff, glädje tårarna kom och hoppa på henne.
Min kusin o hon hade planerat det här i någon dag sådär, förstår inte hur dem kunde hålla tyst.
Men var världens bästa överraskning, så jävla lycklig :D :D

Känns så bra att du är hemma igen, nu vill jag aldrig att du ska åka. Jag kidnappar dig, hihiih...


Jag älskar dig Ida <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0