Too much !

Skulle bara vilja skriva ur mig massor här på bloggen men vet att vissa läser min blogg som inte borde veta allt. Så lika bra att låta bli. Vet att mina vänner o min familj finns här o lyssnar gärna men ni har redan hört allt och jag vill inte att ni ska känna att jag belastar(?) er för mycket, vill inte känna mig jobbig eller ivägen med mina problem eller tankar.


Just nu mår jag super bra o livet är helt underbart men sen finns de några saker som är små jobbiga som gör att man blir förvirrad..





Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

älskling du belastar absolut ALDRIG! jag lovar, prata med mig om det är nåt minsta lilla <3 finns här för dig raring & vill att du ska må bra <3<3

2011-08-02 @ 01:11:14
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0