Underbara vänner !

Jag har inte hunnit skrivit på hela veckan pågrund av att min fina vän Ida har varit här. Men tänkte uppdatera en snabbis lite..

Den här veckan har varit helt underbar. Har bara varit med mina vänner hela tiden. I måndags när Ida kom så åkte vi in till Uppsala och överraskade alla andra.

Håller inte riktigt koll på dagarna, så minns vad vi har gjort på vilken dag.

Vi har mest varit i uppsala och myst med alla. Ena dag var vi i Enköping, tog en fika, jag klippte mig och jag köpte mig ett par skit snygga jeans(jag som aldrig använder jeans, men dem här var sköna). Överlycklig att jag kunde köpa storlek 36 !
Ida köpte också ett par byxor fast korta, skit snygga..
Efter det åkte vi till Uppsala och hade mys/filmkväll hemma hos Sara o Elin där även Rebecka kom ^^,

En av dagarna så träffade jag Marco o Filip på stationen bestämde oss för att åka hem till Filip o kolla film. Var riktigt trevligt, saknat er killar !

Igår så åkte vi till Tierp och festade hos Tobbe. Hade en liten hejdå fest för honom, han ska flytta ner till Jönköping o plugga.. Han mamma hade även gjort massor med smörgårstårta, mums mums !
Hade det riktigt roligt ! :)
Vi tjejer blev lite galna igår också, onyktra och har en systemkamera med oss. De kan inte sluta på ett annat sätt, haha..
Hoppas du får det toppen där nere Tobbe, vem vet vi kanske ses där nere nästa termin ;D

Vi som hos Tobbe igår, vaknade runt halv 7. Kl:07.20 tröttnade jag på att ligga vaken så började väcka alla med min ljuva stämma. Var ganska övertrött så låg mest o as garvade, var säker jobbig men jag var glad för alla vaknade :D
Tog 08.05 tåget till Uppsala tog express bussen hem. Där Adam plockade upp mig, drog till donken o käkade frukost, satt där ett bra tag o snacka om allt mellan himmel o jord. Saknat dig vännen, så skönt att få träffa dig igen ! :)

Ikväll skulle de egentligen blivit utgång, men ingen pallar. Tröttna,slitna och ingen orkar riktigt lägga våra sista pengar på det. Så ikväll blir det mys hemma bara :)

Snor lite bilder av Ida, hon som mest varit aktiv med att ta kort !










Bilderna bjuder jag på ;)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0