You and me baby !

Glad att vi kan prata om allt o var skönt att vi pratade igår om de som kändes fel. Kom ihåg att du alltid kan prata med mig, vad de än gäller så lyssnar jag o ställer upp. Och hjälper dig om det är något.
  Så glad att jag har dig, du är min bästa vän som jag aldrig vill förlora. Har alltid så roligt när är med dig o saknar när jag inte får träffa dig. hiih.

Älskar dig raring <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: sara

jag älskar dig också hjärtat! ber om ursäkt för jag hållt saker för mig själv, men kändes som att det inte var nödvändigt att ta upp det. men jag vet ju egentligen att det är bättre att prata om saker ändå, speciellt om man är bästa vänner. bästa vänner kommer vi alltid att vara! <3<3



P.s... du kunde nog inte hittat en äckligare bild på mig, haha :/ ser så extremt fet ut på den där bilden! men kärlek till den ändå <3

2011-08-12 @ 17:05:01
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0