Dag 11. Mina syskon

Kan lika gärna köra dag 11 redan nu med tanke på att klockan är 00:00 nu :)

Mina syskon, jag har bara en storebror.. Som jag älskar så otroligt mycket..

Han heter Daniel Carlsson och är 25 år. Han bor i Västerås med sin flickvän, dotter o extra dotter.. Innan han träffade sin flickvän marielle så var han en riktigt fest prinse, festade varje helg o var allmänt galen. hehe, sen blev han skötsam och slutade festa, skaffa barn o allt.Som är det bästa som någonsin kunde hända:).
Hans intressen är att mecka bil eller han gillade det förut i alla fall. Han gillar rock och reagge musik för det mesta.. Hans humor är väldigt sjuk ibland lite för sjuk kanske.. Vet inte riktigt vad mer jag kan säga om honom. hehe

Än att jag är jävligt glad att jag har honom, han har alltid ställt upp för mig. Och alltid stöttat och funnits där.. När jag mått dåligt har han varit där. Jag vet att jag alltid kan ringa honom om det är något och oftas så ger han mig goda råd.. Han kan vara överbeskyddad ibland, men ändå blivit bättre om åren. Vet att det alltid varit för han har brytt om mig, men ibland har det kunnat varit jobbigt.. Men nu verkar han ändå inse att jag har blivit vuxen och gör saker.. Vist kan vi tycka olika saker ibland och inte riktigt komma överens men oftas är vi samns..

Utan dig brorsan skulle jag inte vara någonting, vill aldrig förlorar dig. Skulle inte klara mig utan dig.. Du är den bästa brorsan man kan ha, önskar vi kunde ses och hitta på mer saker tillsammans bara.. Var länge sen, men förstår att det är mycket med jobbet o allt.. Men du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig också..
Jag älskar dig brorsan <3


 
(Gammal bild från förra julen, har tyvär ingen ny bild på oss)



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0