Dag 13. Den här veckan.

Skriver en del om den här veckan bara, lite kortfattat !

I måndags var det ju såkallade Alla hjärtans dag, så på kvällen gick jag på bio med Rebecka o Lea. Vi såg Love and other drugs :)

Tisdag: Så gick jag på massage och de var så sjukt skönt..Något man måste göra om:)

Onsdag: Fick Rebecca o Jag ett foto jobb på Fullerö, att fota till deras utställning, tidning och hemsida. Var helt okej, svåra saker att fota eller att få det bra !

Torsdag: Är idag och då kom lilla meja och hälsa på, så mysigt. Även Ida o min kusin kom förbi, och sitter även här hos mig just nu. Nyss ätit mat, och snart ska jag baka choklad muffins som Natta har sätt ifram i mot hela dagen.. Orkar egentligen inte, men hon har ju väntat så vad gör man inte. haha

Fredag: Imorgon blir det åka till Uppsala o fika med Ida, gå lite på stan sen iväg till Lea på en liten hejdå fest vi ses om 6 veckor, haha

Lördag: Fyller min älskade mamma år :)


Och slutligen Söndag: Så blir det mest dans :D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0