Dag 17. Mitt favoritminne.

Nu var de länge sen jag gjorde listan. De var kul i början, men sen börja man tappa att skriva varje dag. Så var beredd att de kommer in lite då och då ifrån listan o inte varje dag:)

Hmm mitt favorit minne... De var en svår punkt, finns så många minnen så är svårt att välja ut någon som är ens favorit när de finns så många:)

Men ett av mina favorit minnen är nog det här, något jag aldrig kommer glömma..
Det var när jag var liten. Jag älskade luftballonger, tyckte att dem var så coola. Ville inte bara kolla på dem utan jag ville själv åka en sån(Dock inte nu, för höjdrädd).. Så när min Farfar levde så åkte vi runt i hans bil och letade efter luftballonger åkte dem. Och när dem åkte vidare till ett annat håll så försökte vi åka efter och se vart den åkte någonstans. Minns att han tog min hand och vi stod o kollade på luftballongerna och solen gick ner.

Vist det här låter kanske inte så roligt och som ett favoritminne.. Men för mig så betyder de så otroligt mycket. Min farfar var som en extra pappa för mig, vi gjorde alla tillsammans och han fanns alltid där.. Han var min bästa vän som blev till min Ängel.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0