Dag 18. Min favoritfödelsedag.

Klockan är endå snart tolv plus att jag missat flera dagar, så varför inte köra på ;)

Mitt favorifödelsedag borde jag egentligen säga när jag fyllde 18 för den dagen var helt underbar.. Men det är min näst favoritfödelsedag..

Min favoritfödelsedag var i år när jag fyllde 19.. De var en av dem dagarna jag mådde som bäst och var som lyckligaste.. Eller de var inte på min födelsedag men två dagar innan. Jag fick fira den med alla mina underbara vänner + mamma o hennes kompis. En födelsedag jag aldrig kommer glömma. Hade så extremt roligt, och lycklig.. Ni gjorde min födelsedag till den bästa ^^

Älskar er <3

Bjuder på två bilder som dem flesta säkert känner igen ;)

Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

<3 älskar dig!

2011-02-28 @ 00:37:20
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0