Dag 19. Detta ångrar jag.

Finns saker här i livet jag ångrar som jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och göra det så mycket bättre eller helt enkelt inte gjort alls. Men egentligen så ska man inte ångra någonting här i livet, alla vi gör misstag och vi lär oss av dem. Man gör saker man ångrar men inget vi kan göra åt nu eller hur?! De är bara att acceptera att de jag gjorde eller de som hände är inget jag kan ta tillbaka. Man ska leva sitt liv och ta dag för dag, gör du ett misstag som du ångrar så fortsätt lev. Man kommer göra många misstag och saker som man kommer ångra, men du lär dig av dem !

 Jag tänker inte riktigt skriva vad jag ångrar, för det är en del. Men jag får helt enkelt fortsätta leva mitt liv och se till att göra de bättre nästa gång :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0