Dag 20. Den här månaden

Som sagt jag kör på nu, det är inte dag 20 har gått för många dagar. Så struntar i vilken dag de blir, bara jag får listan gjord ;)

Den här månaden så har det hänt massor av trevliga saker..

I  början av månaden hade våran klass fotoutställning på ett hotell i Uppsala.
 Fotoutställning 
Sen fyllde jag 19 år, som jag skrev om tidigare, först var de middag här hemma. Sen kom mer folk o då blev det massa singstar, dricka, skratt o prat :)
Födelsedagsfirande för mig :)
Min älskade vän Elin fyllde 19 år också, även sara men hon var inte hemma. Så blev födelsedagsmiddag för Elin sen blev det även party..

För första gången så gick jag på massage också, de var de skönaste jag har gjort. Helt underbart.. Något jag måste testa om igen.

Hade avskedsfest för Lea, eller ja "vi ses om 6 veckor"..Hade riktigt kul den kvällen, blev lekar,prat och massa dricka..

Min mamma fyllde även 45 år, så blev överraskningsmiddag för henne här hemma. Myspys..

I slutet av månaden så klippte jag mig och även färgade håret, blev jätte nöjd. Blev riktigt bra :)

Sen i fredags så blev det middag med familjen och en nära kompis till mig, riktigt trevligt. Sen lördag blev det krogen o mys.. Så kan säga att de var ett bra avslut på den här månanden..
  
Så den här månaden har varit riktigt bra, mycket festande dock. Men man lever bara en gång.. Och idag är det sista dagen på den här månaden, och idag fick vi pengar.. Yeeay :D
Den här månaden kommer jag minnas för den var speciell, både bra och dåligt..

Slänger upp lite bilder ifrån varje sak jag skrivit om ! Ni har nog sätt alla bilder en gång redan men tänkte att de kunde vara lite roligare med bilder..

       


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0