Dag 7. Min bästa vän


Min bästa vän, blir så svårt för jag har så många bästa vänner. Så först tänkte jag att jag skulle skriva någonting om alla, men det kommer ju bli värsta inlägget. Men alla som står mig som närmast ni vet vad ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er så ta inte åt er bara för jag inte lagt upp en bild eller skrivit en text så betyder det inte är ni betyder mindre eller att ni inte är dem bästa för mig för det är ni. Ni alla gör mig så otroligt jävla glad.
Jag vet vilka som är min bästa vänner o jag vet att dem alltid finns där för mig när jag behöver. Dem lyssnar alltid och stöttar.. Bättre vänner finns inte. Så glad att jag fått lärt känna er alla, ni är min familj o ni har gjort mitt liv så mycket bättre än vad det var innan. Vill aldrig förlorar er.. Jag älskar er så otroligt mycket <3
Rebecka Åkhagen Holm vi träffades i 1:an, och vi klickade ganska fort. Du bjöd med mig på fest och visade mig dina vänner. Och vi alla blev bra vänner. Jag har alltid kul när jag är med dig,du har alltid ställt upp och funnits där för mig. Vist vi tycker olika ibland och vi kan lätt missförstå varandra, men vi hittar alltid tillbaka.Vi har alltid kul tillsammans, när vi festar och bara är med varandra. Vi förstår ofta varandra så bra, vi behöver bara inte säga så mycket utan vi fattar. Jag har många minnen med dig men fler ska det bli.. <3
Viktoria Thorell vi har känt varandra sen jag föddes. Det har varit upp och ner mellan oss men vi har alltid hittat tillbaka till varandra för vi vet att vi hör ihop att det alltid kommer vara du o jag ! Vi har olika synpunkter på vissa saker o tycker olika men jag kommer alltid att älska dig lika mycket. Du är en sån tjej som alltid har ställt upp för mig vad som än hänt, du har kommit till mig sent på natten bara för jag varit ledsen. Jag har aldrig haft tråkigt när jag är med dig, våra galna kvällar när vi legat vakna till 7 på morgonen genom att bara pratat och skrattat. Har så sjukt underbar minnen med dig älskling och fler ska de bli. Känt varandra i 19 år och vi har flera år framöver oss.. <3
Sara Eriksson du är en sån omtänksam person som alltid finns där, som lyssnar o ställer upp vad som än händer. Du bryr dig alltid om mig, o dina vänner. Du tänker alltid på dina vänner före dig själv, och det gör dig till en sån underbar person, att du bryr dig så mycket. Jag längtar efter i sommar då vi ska ha så kul o få massa minnen tillsammans. Du är en go o härlig tjej som jag aldrig kommer släppa <3
Elin Eriksson, vi lärde känna varandra genom Rebecca och de är jag jävligt glad för. För jag har inte träffat en annan person som är som du. Så underbar, härlig och lika omtänksam som din syster. Vi behöver bara kolla på varandra så fattar vi direkt, ingen bara svara vi bara förstår varandra. Inte många som kan. hehe. Du har verkligen bevisat att du bryr dig om mig o skulle göra vad som helst för mig precis vad jag skulle göra för dig. Du hjälper mig med mina problem o stöttar mig <3
Rebecca Roos, vi hamnade i också i samma klass i slutet av 1:an men vi började inte prata fören i 2:an och vi klickade direkt. Vi är så sjukt lika varandra, vi har varit med om samma saker, vi har till och med haft och har samma sjukdomar, det är ju ganska sjukt. haha.. Vi har alltid kul tillsammans vi behöver inte äns anstränga oss, vi behöver inte göra något speciellt vi har kul ändå tillsammans. Du är verkligen min bästa vän, du har alltid förstått mig och vi brytt dig. Du har alltid funnits där för mig till 110%. Vissa gånger har vi tyckt olika saker o missförstått varandra men det har alltid löst sig. Och är så glad att du står ut med mig vissa stunder när jag får mina utbrott men jag menar aldrig något illa. Du är en äkta vän som jag inte vill o tänker inte förlorar. Vet att vi alltid kommer hålla ihop du o jag.. Längtar efter sommar då vi får uppleva mer saker tillsammans, och skaffa mera minnen. Jag har verkligen insett hur mycket du betyder och jag skulle göra vad som helst för dig. Du är min andra hälft och syster..  Kommer alltid finnas här för dig, du är bäst tjejen <3

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

älskade linda! vad glad jag blir :') du är verkligen en av de människor som jag inte skulle klara mig utan, och tacksamheten för att jag har dig i mitt liv är så stor. jag älskar dig min fina fina bästa vän, och kommer aldrig någonsin att släppa dig för mitt hjärtas grepp är för hårt <3

2011-02-08 @ 20:28:18
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0