Dag 8. Ett Ögonblick

Ett ögonblick var ganska svårt att skriva om. Jag fattar det som ett minne och de finns ju tusen tals olika minnen. Men ett ögonblick som gjorde mig riktigt lycklig det var när jag blev faster o gudmor.. När jag fick reda på att jag skulle bli faster så förstog jag inte riktigt, trodde inte att min brorsa redan skulle få barn. Men den dagen du föddes så öppnade en helt ny värld. Min lilla meja bus som jag kallar dig. Jag skulle kunna göra vad som helst för dig, du är mitt allt. Jag älskar dig så otroligt mycket, så den dagen du föddes är ett stort minne.. Den dagen du föddes få förlorade Gud sin vackraste ängel men jag blev bara glad för jag fick ju bli din faster o gudmor, så den dagen blev jag som lyckligaste..

<3

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

Jag måste ju träffa lilla Meja snart!

2011-02-09 @ 21:56:30
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0