Damp på datorn...

Sitter här och typ dampar på min dator. Den vill inte som jag vill, vi är inga bästa vänner precis.. Den hänger sig hela tiden, tagit mig över 5 min att bara komma in på bloggen. Om ni ser en dator flyga ut genom fönstret så kan de vara min..


Ska snart gå lägga mig är sjukt trött, fattar inte varför jag suttit upp för. Ska upp halv 9 imorgon, kanske inte så tidigt men tillräckligt tidigt för mig. Becca och jag ska fixa lite med projektarbetet, sen ska jag fota lite. Blir produktfoto.. Hoppas det går bra..

Märkte idag att jag hade fått eksem i ansiktet och på hela armen, kan vara för jag var hos Marco i helgen, o han hade självklart massa djur. och jag är jätte allergisk mot alla pälsdjur tyvär. Hundarna var fett söta och dem verkade självklart tycka om mig också. Hatar att vara allergisk :( Älskar djur, fast inte hundar egentligen. Är jätte hundrädd, men dem dära hundarna såg jätte snälla ut så var lungt på den fronten i alla fall..

Nu ska jag sova god natt, PussPuss


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0