Dax att sova snart kanske ?!

Just nu ligger jag i och lyssnar på musik bara, borde sova snart. Ska upp tidigt imorgon o gå på stan med mamma. Måste fixa lite saker inför kvällen.. Ser fram i mot iimorgon/ikväll. Först kommer Viktoria över hit, dricka lite vin. Sen blev det taco buffé på resturang Johanna, med Mamma,Moster,Kusin o Viktoria. Myspys, sen får vi se vart kvällen tar oss. Blir antagligen sitta kvar där å dricka lite grann o bara umgås.. 

Bjuder på en jätte fin bild på mig också, osminkad och helt mör.. hahah
 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

haha jag borde också sova, kan verkligen inte! :P hoppas ni har trevligt imorgon :) <3

2011-02-25 @ 02:47:32
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0