.

Jag orkar inte med den här skiten. Alltid är de något. Att de finns två gör inte saken bättre. Men ena verkar inte fatta ett skit, du dissar mig som fan och bryr dig inte äns. Du säger att jag sårade dig den här gången med, Jo Tjena. Det gjorde jag inte. Fuck off, ge mig chansen att förklara istället så kanske du kan tro mig. Men orka . Andra kommer jag alltid vara svag för! Nu skriver jag massor fast jag inte borde, Hej alkohol som gör en ärlig och skit, annars mår jag bra som fan :d håller på att kissa på mig dock, har varit de sen jag lämna uppsala. Allstå i en timme, lite panik elle vadå.när jag hoppas av ska jag kissa sen ringa min kusin som jag inte pratat med på länge :) God natt Puss

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0