Fotoutställningen !

Har glömt att skriva om i torsdag. Hade nämligen fotoutställning i Uppsala då.. Var inte så mycket folk men det gick bra iaf. Bilderna var inte så hemska som jag trodde, förutom att bilden hade blivit mörkare när dem skrev ut den, det var synd. För då fick man inte riktigt se den riktiga bilden eller vad man säger..
Efteråt så drog min kusin hem tyvär, men jag,pappa,mamma o päivi gick till en bar o tog några öl o bara pratade o hade det trevligt. Senare kom Marc o Rebecca o gjorde oss sällskap. Sen drog han hem o vi gick vidare, hade en riktig trevlig kväll. Kom hem lite sent eller inte sent men för att vara en skoldag dagen efter. hehe.. Men men man lever bara en gång ;)

Fotoutställning   
"Lägger upp bilden senare så ni får se hur den egentligen ser ut"


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

ville komma men hade genrep :(

2011-02-05 @ 20:52:27
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0