Känns som jag kommer fixa det..

Första gången på länge så känns de faktiskt som jag kommer klara skolan.. Vist de kommer bli tufft och jobbigt.. Inte långt kvar nu, har ungefär 6 veckor kvar på mig att fixa de jag ligger efter i. Jag kom överens med vissa lärare att istället för att göra prov får jag skrivuppgifter att göra. Känns mycket bättre..
Så istället för 5 svåra prov ska jag bara gör ett prov och 5 skrivuppfiter.. Som är mycket lättare än proven, så tror nog att jag kommer klara det :) Klara jag inte provet så skulle jag få göra en uppgift om de med, så känns skönt..

Sen som ni kanske läst tidigare så har de varit problem för mig i skolan, för jag har legat 50 poäng efter.. Idag "löste" det sig, eller jag skulle få tenta av Desktop. Har egentligen ingen anning vad de är för kurs, men sägs vara lätt så hoppas jag klara den..


Så ni hoppas med mig att jag kommer klara skolan och få ta min student:)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Isabel

Han tog livet av sig live på internet så man kunde se på bloggar & sånt :)

2011-03-01 @ 09:34:05
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0