Labyrint- Kärleken ?

Tjohopp..
Precis målat klart mina naglar, blev svart färg igen..

Sitter o funderar fortfarande hur jag vill göra med mitt hår, är bara några timmar kvar. Så lär ju bestämma mig snart.. Eller så går jag dit o bara kör på spontan klippning så visar det sig hur jag ser ut när jag kommer hem xD

Ikväll kommer min fina vän Elin hem till mig, massa myss. Vi har en hel del o prata om, så vi har ju hela natten framför oss.. Sen ikväll kommer Viktoria o Andre också, dem har fortfarande inte firat min födelsedag, bättre sent än aldrig ;)

Jag vill göra något kul, typ festa ut o dansa o bara göra galenskaper..

Tänkte slänga in en härlig låt också.

PussPuss


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

skön låt! ska också måla naglarna svart :D tror jag haha eller manikyr.. hum. jag har precis kommit hem så jag ska duscha, slänga lite käk i magen och sen kommer jag :D massa mys hela natten lång älskling <3

2011-02-22 @ 17:23:23
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0