Love and other drugs !

Åkte till Uppsala idag, och självklart så var Uppsala bussen sen igen som vanligt. 20 minuter den här gången. Så jävla drygt att alltid få stå o vänta spciellt denna dag, liksom -20 minus :O Hallå inte okej ! Vill inte ha mera kyla eller vinter, vill kunna gå utan jacka och i korta jeans och sommarskor.. Ge mig sommar !

Men i alla fall pågrund av att bussen var sen så missade vi våra biljeter och dem vägrade hålla kvar platserna fast lea sa att min buss var sen, så hatade nästan ul ännu mera där. Men tack o lov så när jag kom fram så fanns platserna kvar, som tur var. Så vi fick se våran film :) Tyvär kunde inte Isa komma eller hon var trött så Rebecka tog hennes plats istället :)

Minns inte om jag sa vilken film vi skulle se , men vi såg Love and other drugs. Den var riktigt bra o rolig..
Vi var nog dem enda singlarna i bio sallongen kändes det som, hahah..
Så säger som Rebecka o Lea alla hjärtans dag är endast till för att påminna alla singlar om att dem har misslyckats med kärleken ett år till..



Nej men nu ska vi inte vara såna, är faktiskt skönt att vara singel att få göra vad man vill, och bara leva livet. Vist kan man sakna närheten och tryggheten ibland.. Men student året så ska man vara singel ;)


Hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag i alla fall :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0