Nedräkning..

  Det här är vad jag räknar ner till.. Längtar riktigt mycket till dem här dagarna..

‎17 dagar kvar till studentksyssningen!
72 dagar kvar till vår studentskiva!
75 dagar kvar till valborg!
97 dagar kvar till sista skolveckan
OCH
105 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!!!!!!! :D



Jag borde längta till studenten o vist det gör jag. Men ändå inte. Jag har ånget för att ta studenten, jag vill inte sluta i skolan, bli vuxen eller skiljas åt med vissa vänner. Vill inte ha denna dag, fast ändå ! Vi har sagt att vi ska försöka att inte gråta att vi ska ta det dagen efter innan ni åker. Att säga hejdå kommer bli så otroligt jobbigt. Dem här senaste veckorna så har vi kommit varandra så nära, bättre än någonsin.. Tänk sen när vi står där å skiljs åt, istället för att träffas varje dag så kanske vi ses en gång på ett år. 

Jag vill bara flytta till Uppsala efter studenten för är ändå rädd att tappa allt, fast det ska vi se till att vi inte gör. För ni är min familj, det är er jag lever för, o jag älskar Uppsala så det kommer ju aldrig att hända :)  


Puss Älskar er alla <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0