Tack Lea för en kanon kväll :D

Haha det är farligt att ha internet på telefonen när man kan komma åt sin blogg, märkte jag i morse när jag läste nattens inlägg. Hahah sånt som händer.. Dock blev det inget pratande med min kusin, den jäveln somnade.. O ingen annan ville prata med mig heller:( Men sen ringde lea som räddade mig, gillar inte att gåå hem själv utan att inte få prata med någon. Kallt som fan var de, halsduken typ stelnade till is. Runt 20 minus..

Gårdagen var riktigt jävla kul, blev lite mycket än vad jag hade tänkt mig. Men man lever bara en gång. Kvällen bestog av lekar, dricka, musik o massa skratt :) Tills senare på natten när det hände små saker, som ni kanske förstog på mitt förra inlägg. Men men, det där får jag ta o lösa sen..

Slänger upp några bilder från gårdagen, blev inte så många men några i alla fall

         


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0