Till dig Ida Andersson!

Jag känner att jag ska vara lite gullig idag, tänkte skriva lite om min fina vän Ida Andersson..
Dem senaste veckorna så har vi kommit varandra närmare än någonsin, vi har typ pratat varje dag o setts ganska ofta. O det har betytt jätte mycket för mig, du förstår mig så bra o hjälper mig. Känns så skönt när du kommer hem till mig o att jag får höra att du känner dig hemma det märks o det är härligt..

De är 3 dagar sen vi sågs, o jag saknar dig redan galet mycket.. De är helt sjuk, 3 dagar som kommer bli mer än 1 vecka som sen om några månader kommer bli föralltid typ.. Gör så ont i mig, o jag vet att vi inte ska prata om det. Men du ska veta att jag tänker ofta på det, att de kommer bli jobbigt att förlora en av sina närmaste vänner, de kommer göra ont!

Men du ska veta tjejen att jag älskar dig så otroligt mycket, och jag kommer alltid att finnas här för dig. Dag som natt, glöm aldrig det. Dem här 3 månaderna som vi har kvar ska vi fixa massa nya minnen, vi börjar med studentkryssningen, sen alla studentfester o galenskaper vi kommer hitta på.. hihi




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0