Dag 15. Mina drömmar

Vet att jag ska skriva det här imorgon, men som ni alla vet så har jag fruktansvärt tråkigt å kommer nog antagligen glömma bort att skriva det imorgon, så varför inte göra det nu + att klockan snart är 00:00:D

Hmm mina drömmar ! Har så många drömmar här i livet..

En stor dröm är att flytta till Uppsala såklart, så jag kommer nämre min andra familj, mina vänner..
En annan dröm var väl att jag skulle bli naturfotograf men känns som det kommer få bli ett intresse bara, sen har jag alltid velat stått framför kameran också, tycker det är så fruktansvärt kul..
Att bli proffs dansare, men det knät jag har kan jag nog glömma det.

Som sagt det är mycket man drömmer om här i livet men sen är det inte säkert att man får allt. Men det jag önskar mig som mest är att jag, min familj o mina vänner får ett lyckligt o bra liv tillsammans :) <3


  


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0