Ibland gör man saker man inte borde göra.

Ibland gör man saker man inte borde göra. Kändes rätt just då men gjorde det hela så mycket svårare för mig.. Känslorna blev värre, o blev ännu mer tankesprid o vet absolut inte vad jag vill.. Vill 3 olika saker, sen ska man bara välja o hoppas att man väljer rätt väg..

Man säger att man ska gå på magkänslan men om den inte vet så får man lyssna på hjärtat men den är lika förvirrad den. Vet att det bara är jag som kan ta mina egna beslut, men ibland önskar jag att andra kunde göra det. Vem vet det kanske skulle bli bra då..

men du ska veta att allt jag har sagt är sant, bara det jag vet inte vad jag vill !

ortoPilot – Someone Like You (originally performed by Adele)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0