Godis o The vampire diaeries

Ligger här i sängen o kollar på The vampire diaries med en godispåse bredvid. Brukar inte äta godis så ofta men fan så gott de var idag, längtat länge.. Mums..

Ikväll blir det väl att kolla på Big Brother också, får vi se vem som åker ut först.. Har inte riktigt följt det så bra men vet vilka som är med i alla fall, hehe..

Imorgon blir det att åka till skolan och skälla ut rektorn förhoppningsvis för sista gången. När jag gått ut skolan så hoppas jag den skolan går i konkurs, för allstå sen du blev rektor blev allt sämst.. Förlåt men som jag sagt förut, du förstår min skolgång.. Jag hade äntligen blivit glad och fått förhoppningar att jag kommer klara av skolan och få ta studenten men du har nyss förstört den förhoppningen :(

Juste har märkt att min tungpiercing är för stor eller allstå staven. Måste byta snart, väldig irreterande att jag kommer åt den hela tiden..



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0